Nyt on taas ollu pitkä aika kun en oo kirjottanu yhtään mitään.. Ollu vähän kaikenlaista mutta joo ei siitä enempää.
Olin tossa 3vk työharjottelussa 2x viikossa, 3x vikalla viikolla. Olin Salon Liikuntatoimistolla hommissa, ja oli tosi kivaa ! Nyt viimeistään oon ihan varma että haluan liikunnanohjaajaksi. :) Olin seuraamassa eri ryhmiä, toimistolla ja sain kerran ohjata ihan itse alkulämmittelyn. Seurasin monia ryhmiä, olin mukana liikuntavammaisten ratsastuksessa, kehitysvammaisten lentopallossa, Peuhussa joka on pienille lapsille, parissa tuolijumpassa ja muissa jumpissa. Pilateksessakin olin ja se ohjaaja oli vähän.. erilainen. :D Hän käytti hyvin karskia kieltä, mutta se oli vaan hyvä siinä lajissa. Toimistolla olin todella vähän, mutta tiedän suurinpiirtein mitä siellä tehdään. Alkuvenytyksen ohjaaminen pelotti kamalasti. Olin varma etten saa ohjattua sitä, että jännitän niin paljon mutta hyvin se meni. Sain taputukset ja monet kehuivat ja sanoivat, että olen valinnut itselleni sopivan alan. Jes jes ! :) Olen aika varma että menen samaan paikkaan harjoittelemaan vielä viimeistään kun pääsen Pajulahteen kouluun. Kaikki ohjaajat olivat todella mukavia, ja he ottivat minut hyvin mukaan. Samalla myös jumppasin itse aika paljon, ja se oli hyvä homma. :p Liikuntatoimistolla oli toinenkin harjoittelija, Juhana Melkkilä Perniöstä, jonka tiesin jo ennestään. Hän oli todella mukava, ja oli kiva kun oli toinenkin opiskelija kuvioissa mukana. Kaikissa jumpissa olevat henkilöt olivat mukavia minua kohtaan, ja tunsin oloni tervetulleeksi. Se oli kivaa. Tämä on työ jota haluan tehdä. Juttelin paljon ohjaajien kanssa, ja kyselin asioita. Aluksi ihmettelin paljon kun olin lasten uimakoulussa, että miten ihmeessä ohjaajat saavat lapset tottelemaan ja kuuntelemaan vedessä. Kysyin sitä ohjaajalta, ja hän sanoi että pitää vaan ottaa alusta asti tiukka linja. En tiennyt että se oli niin helppoa ! :) Mutta kirjoitan tästä vielä lisää, jos opettajani pyytää.