Tää viikko on ollu tosi kiva. Lukiossa oli matematiikassa lieriö juttuja ja pinta-alojen laskemista. Englannissa oli eri kestomuotoja ja sen sellaista.

Mä jopa tajusin matikassa jotain! Kaikki tehtävät meni oikein ja olin tyytyväinen itseeni. Täällä amiksessa taas matikka meni päin per....hosta :D Haha. En tajunnu mitään, ja opettajan kanssa meni hermot....... No, ensi tiistaina on matikan testi, näkee sitten osaanko oikeesti mitään. Toivottavasti ei tuu ihan huono numero..

Sain enkun epäsäännöllisten verbien kokeesta 7- ja luulin että se on ihan surkea numero. No, kuulin opettajalta et se on tosi hyvä numero, eikä se tarkota samaa ku yläasteella 7-. Jee, oon taas ihan jeejee :D

Muuten viikko on ollut aika samanlainen kun muut viikot.. Paitsi Krista on muutaman kerran vähän huutanu pojille... Onneks mä olen ollu niin enkeli, et mulle ei oo huudeltu :D Vitsivitsi.

Hain myös työssäoppimis paikkaa Salon kaupungilta. Lähetin sinne sähköpostia, ja annoin numeroni että se Marita voi soittaa mulle. Eilen illalla tuli meiliä, olin antanut väärän numeron. :D Lähetin uuden tänään aamulla ja odottelen soittoa.